top of page

DIGIMÄNGU VÕI -SEADME KASUTATAVUSE HINDAMINE

DIGIMÄNGU VÕI -SEADME KASUTATAVUSE HINDAMINE

Haridusliku suunitlusega digimängu või digiseadme kasutatavuse hindamine 

Meil on mitmekülgne ekspertiis ja kogemus hinnata haridusliku sisuga digimängu või -seadme kasutatavust. Meil on selleks spetsiaalselt kohandatud keskkond EDUSPACE erinevate kaasaegsete koostöist õppimist toetavate tehnoloogiliste vahenditega. Samuti on meil metoodikad, mille abil hinnata digimängu või -seadme abil õpetamise ja õppimise tegeliku mõju ja tulemuslikkust. 


Meie teenuse sihtgrupp on kõik haridustehnoloogiat tootvad idufirmad või ettevõtted, kes soovivad teada saada:

  • kuidas sihtgrupid nende toodet või teenust päriselt kasutavad;

  • kas see avaldab soovitud mõju või suunab nende tegevust eeldataval moel. 


Meil on ligipääs erinevates vanuserühmades lastele ja nende õpetajatele, kelle hulgast saame vastavalt tellija soovile välja valida sobiva testrühma.


Kuidas hindamisprotsess välja näeb?

  • Alustame testitava toote, teenuse tutvumisega ning testimise eesmärgi selgitamisega;

  • paneme paika testimise metoodika ja leiame sobiva testrühma;

  • loome testimiskeskkonna ja viime testimise läbi;

  • koostame testimisest kokkuvõtte.

 

Koostööpartnerid on Mobi Lab, kelle hariduslikku sisuga liitreaalsuse lahendusi testime lasteaia ja kooli kontekstis ning TTS, kelle STEAM komplektide kasutatavust õppetegevuses valideerime läbi õpetajate hinnangute.


Täpsema informatsiooni saamiseks ja teenuse tellimiseks võtke ühendust: Janika Leoste, e-mail: janika.leoste@tlu.ee või EXU üldkontaktil exu@tlu.ee

bottom of page