Marko Posti ettekanne Püha Jüri päeva teaduskonverentsil keskendus AI kasutusele filmitööstuses. Mahukast teemast võttis ettekanne fookusesse sel korral tehisintellekti rakendamise stsenaariumide arenduses ning filmile optimaalseima turunduse ja levitamise strateegia loomisel.
"AI pakub enneolematuid võimalusi turundustegevuse täpsuse ja loovuse kohandamiseks," märgib Post. "See seisneb tehnoloogia mõistmises ja teadmises, kuidas seda sujuvalt loomeprotsessi integreerida."
Marko Post on silmapaistev Eesti sisuloome produtsent, ettevõtja ja AI strateeg, kes on oma 15+ aastase karjääri jooksul oluliselt mõjutanud filmi-, televisiooni- ja turundusvaldkonda. Ta leidis tee animatsiooni ja VFX-ini 2005. aastal, mis tähistas tema karjääri üleminekut filmi- ja teletootmisse.
2008. aastal asutas Marko Post kahe partneriga 3D-animatsiooni ja VFX stuudio FrostFX. Tema juhtimisel arenes FrostFX rahvusvaheliseks post-produktsiooni jõujaamaks, mis tegeleb kõrgetasemeliste projektidega nii filmi- kui ka kommertssektoris. Stuudio on teinud koostööd selliste kuulsate klientidega nagu Netflix, HBO, Amazon, Apple, Calvin Klein, Ralph Lauren, Microsoft, Gillette, Burger King, Coca-Cola, Almarai, Allen Solly, Carlsberg, Danone, Honda ja Miral.
Marko Posti portfooliosse kuuluvad VFX produtsendi roll seriaalis “Quantum Leap” (NBC), Oscaritele nomineeritud film “One Night in Miami” (Amazon), WGA nomineeritud dokumentaalsari “Amend” (Netflix), Satellite auhinna võitnud seriaal “Mr. Mercedes” ja “Tõde ja õigus”.
Comments