top of page

Eesti folkloori potentsiaal mängutööstuses

  • Ermo
  • Sep 18
  • 1 min read

24. septembril kell 18.00 Tallinna Ülikoolis.


ree

Eesti pärimusmaailm on täis võluvaid, hirmutavaid ja ainulaadseid lugusid, mis ootavad taasavastamist. Videomängude loo- ja maailmaloomes on folkloor üks rikkalikumaid inspiratsiooniallikaid, pakkudes eripäraseid süžeesid, tegelaskujusid ja visuaalseid motiive. Aga kuidas tuua muistendid ja rahvajutud mängudesse nii, et need kõnetaksid nii kohalikke kui ka rahvusvahelisi mängijaid? Milline võiks olla järgmine suur lugu, mis sünnib Eesti pärimuse pinnalt?


Üritusel jagavad mõtteid Eesti folklorist ja selle potentsiaalist mängutööstuses:


  • Ott Madis Ozolit – avab teema sissejuhatusega, rääkides folkloori võimalustest mängutööstuses laiemalt. Ta toob näiteid nii Eestist kui ka välismaalt, kus rahvuslikke pärimusi on juba edukalt mängudes kasutatud.

  • Marju Kõivupuu – folklorist ja kultuuriloolane, kes viib kuulajad Eesti rahvajuttude ja mütoloogia rikkalikku maailma. Tema ettekanne tutvustab tuntumaid rahvalugusid, kangelasi ja motiive, tuues välja, mis eristab meie pärimust teiste rahvaste omast. Ettekande eesmärk on inspireerida looma lugusid, mis võiksid saada uue elu just videomängudes.


Ettevõtlusinkubaator korraldab 3.–5. oktoobril folklooriteemaliste mängude arendamise Game Jami, kus osalejatel on 48 tunni jooksul võimalik ise katsetada folkloorist inspireeritud mängude loomist. Käesolev üritus on eelüritus, mille eesmärk on pakkuda ideid ja inspiratsiooni, milliseid lugusid meie pärimus endas peidab.


Sündmus on mõeldud kõigile, kes tunnevad huvi mängude, loo jutustamise ja kultuuripärandi vastu!


Sündmus toimub 24. septembril algusega kell 18.00 Tallinna Ülikoolis ruumis A-543. Sündmus toimub inglise keeles.


Sündmus Facebookis.



Comments


el_regionaalarengu_fond_horisontaalne.jpg

EXU, Tallinna Ülikool

Narva maantee 25

10120 Tallinn, Eesti

exu@tlu.ee

bottom of page