KEKO KLASTER
KESKKONNAMUUTUSTEGA KOHANEMISE JA NENDE MÕJUDE LEEVENDAMISE KLASTER
KEKO inimesed
Tarmo Pikner
Tallinna Ülikooli humanitaarteaduste instituudi vanemteadur
Linnastumine, linna loodus, linnade/asulate kahanemine, vaidlustatud keskkonnapärand, energia maastikud, Antropotseen, mereruumi piiritemine, tasaareng/jätkusuutlikkuse aspektid, ühiskondlikud kriisid, kogukonnad kohalikus arengus, kliimamuutustega kohanemine.
Kai Pata
Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi täiskasvanuhariduse ja mitteformaalõppe professor
Digitaalsed ökosüsteemid; töökohas õppimine, noorte täiskasvanute juurdepääs haridusele infotehnoloogiaga; sotsiaal-tehnoloogiliste õpisüsteemide disain, õppimise toetamine kogukondades, võrgustikes ja klastrites; kodanikuteadust (Citizen science) toetavad süsteemid; hajutatud kognitsiooni mudeldamine; Narratiivne õppimine laiendatud digitaalsetes ökosüsteemides; seostatud kontseptuaalse arusaamise kujunemine keskkonnaalastest probleemteemadest; tuutori tegevuse mõju arvutikeskkonnas toimuva keskkonnaalase otsustamisprotsessi resultatiivsusele; visualiseeritud arvutipõhise ühisõppe efektiivsust mõjutavad tegurid; kompleksse õpiobjektiga õppimise seaduspärasused.
Triin Roosalu
Tallinna Ülikooli ühiskonnateaduste instituudi sotsioloogia dotsent
Sotsioloogia, poliitikaanalüüs, jätkusuutlikud praktikad eri eluvaldkondades (sh majanduselu, töö, õppimine jm), väärtuste ja praktikate (muutuste) analüüs, kogukondade sotsiaalsed ja kultuurilised praktikad digi- ja rohepöörde valguses.
Galina Kapanen
Tallinna Ülikooli loodus- ja terviseteaduste instituudi LIFE-IP ForEst&FarmLand projekti ekspert
Vee ökosüsteemid ja veeressursside jätkusuutlik haldamine; (paleo)limnoloogia; antropotseen; toitained, orgaaniline aine ja ohtlikud ained vee ökosüsteemis; ravimuda; ringmajandus (bioringmajandus).
Katrin Männik
Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi jätkusuutliku hariduse teadur ja KEKO klastri juht
Jätkusuutlik haridus ja areng, elukestev õpe läbi horisontaalsete roheoskuste ja võimekuse kasvatamise, kliima- ja innovatsiooniteadlikkus, haridus- ja sotsiaalteaduslikud, innovatsiooni- ja teaduspoliitika uuringud.

